Shigatsu wa Kimi no Uso

4 aprecieri
A ei era o minciună albă, construită pe un bob de adevăr, care zăpada ca o minciună după cealaltă îngrămădită. La început a fost doar a ei, dar apoi a devenit ceva pe care cei doi îl împărtășeau împreună - ca un secret, o lume pe care nimeni nu o putea invada. Este posibil să fi fost „Prietenul A”, iar ea „fata care-mi iubește cel mai bun prieten”, dar se mascau în jurul unui adevăr pe care niciunul nu l-a putut admite în mod deschis pentru că, în cele din urmă, adevărul a fost mult mai dureros.
Your Lie in April este o serie înșelătoare de magistrală, care apare inițial ușor și plină de culoare, paleta sa oferind pasteluri care dau ideea că este o altă comedie romantică. Cu toate acestea, în momentul în care depășim deziluzia pe care o aruncă asupra noastră prin falsele sale prefațe, ne dăm seama repede că ceea ce ne-am cufundat este de fapt o tragedie în devenire.
Tragic nu datorită unui singur element, ci datorită tuturor părților sale, și totuși, la sfârșitul tuturor, nu este o serie despre tragedie. Este o serie despre a învăța să vindecăm, a învăța să mergem mai departe și a învăța să acceptăm părțile din noi înșine pe care preferăm să le prefacem că nu suntem acolo. O parte din asta este acceptarea faptului că uneori avem nevoie de o mână de ajutor pentru a face primul pas. O parte din aceasta este să înveți să-ți iei rămas-bun când vine momentul.Ceea ce este atât de convingător în poveste este că nu este doar o aventură în prima dragoste, ci se adâncește în realitatea tulburării de stres post-traumatic, a abuzului din copilărie și a bolilor cronice. Nu prezintă niciuna dintre acestea ca fiind artistică sau tragic frumoasă - sunt oribile, răsucesc oamenii, distrug cele mai bune momente și au un impact de durată.
Nimeni nu este complet alb-negru; toată lumea are lipsurile lor, concretizate în întregime în fața ochilor noștri. Ei au închisurile, punctele forte, luptele lor - și în aceste personaje, această serie decolează cu adevărat. Ar fi suficient ca aceștia să aibă mai multe fațete cu cantități egale de adâncime, dar fac un pas mai departe în pictarea realității tinereții.
Fanii mai în vârstă ai anime-urilor pot analiza critic serialul ca o abordare nerealistă a tinerilor adolescenți, dar acel pesimism trece cu vederea realitatea a ceea ce a fost pentru noi să fim acea vârstă. Am fost în acel moment când am găsit prima noastră iubire, când am crezut că este pentru totdeauna, când ne-am turnat pasiunea în ceva care, în cele din urmă, nu avea să se realizeze sau să dureze. Despre asta este să fii tânăr - și asta ne oferă Minciuna ta din aprilie.
S-a recunoscut că poate să devieze un pic prea dramatic uneori în reprezentarea sa a tineretului; există momente de simbolism sau hiperbolă atât de clare încât brânzeturile te fac să te miști puțin inconfortabil pe scaunul tău (dar promit că nu este suficient să te bâjâie). Având în vedere că acesta este, totuși, un trop destul de obișnuit care rulează în serii cu teme mai grele, nu este neapărat un obstacol imens pentru o serie altfel solidă. În final, se intenționează a fi o reprezentare fictivă care transmite mai mult decât doar ceea ce poate fi rezumat în câteva propoziții sau mai puțin.Sunetul este complet la îndemână, iar coloana sonoră se potrivește cu emoții cu intenția de a fi reprezentate în fiecare scenă. De la muzica clasică actuală până la deschidere și sfârșit, totul se potrivește ca un puzzle pentru a da o piesă finală completă și satisfăcătoare. Când personajele analizează jocul cuiva ca fiind aspru, rigid și stilt, putem auzi acest lucru - indiferent dacă suntem cunoscuți sau nu despre muzică. Minciuna ta din aprilie ne transmite emoție nu doar vizual, ci și auditiv.
Animația este minunată, cu culori luminoase, vibrante, care dau viață pe deplin personajelor. Există o tranziție uimitoare, percepută vizual pentru personaje pe măsură ce trece timpul, în special în ceea ce privește Kaori pe măsură ce seria continuă. Ocazional are unele momente stilted, dar nimic remarcabil de remarcabil pentru a afecta calitatea generală.
În cele din urmă, Your Lie in April este o poveste care începe din porți mișcându-se puțin încet, dar ritmul se potrivește cu tonul seriei. Structural, este o poveste solidă a tineretului care dramatizează unele aspecte, dar nu distrage niciodată atenția de la mesajul dorit. Pe lângă celelalte puncte forte ale sale, este o bucurie vizuală și vizuală pentru simțuri - și pentru oricine apreciază o serie care dorește să abordeze în mod realist conflictul abuzului din copilărie și trauma rezultată într-un mod pozitiv. Nu este fără câteva eșecuri, dar în cele din urmă, Your Lie in April se transformă într-o serie romantică remarcabilă care ne amintește că, deși unele relații pot fi tranzitorii și scurte, unii oameni vor veni în viața noastră la dreapta timp suficient de mult pentru a ne atinge într-un mod pe care nu l-am crezut niciodată posibil.

Vineri, 11 decembrie 2020
flowuurs, Damaschin, lewushka, Andi18
7 mai, 22:00