18if

O serie subevaluata
11 aprecieri
Dupa primul episod m-am “trezit” exact ca protagonistul acestei serii, nu intelesesem mai nimic despre universul acestui anime precum si directia pe care o urmarea. Cu jumatate de curaj in inima am dat play si la al doilea episod, hotarat ca dupa aceea, daca tot nu imi trezeste nici un interes, sa las seria acolo, intr-un contisor uitat de mine si sa ma intorc la ea cand imi mai aduceam aminte, dar se pare ca s-a intamplat fix opusul, dorind sa ma uit la intreaga serie in acel moment.

Exceptand primul episod, 18if prezinta niste povesti episodice foarte interesante, povesti bazate pe sacrificiile, suferinta si problemele din societatea zilelor noastre. Se poate observa o diferenta de abordare a seriei in fiecare episod, ceea ce face seria si mai interesanta, fiecare poveste prezentata avand la baza cate un regizor/director, acest lucru ducand la o complexitate mai mare a seriei.

Datorita coordonarii episodice, prezentarea actiunii si a stilului grafic difera de la un episod la altu, dar per ansamblu grafica si sonorizarea sunt ok, chiar daca nu exceleaza pentru o serie lansata in 2017, eu zic ca si peste 10 ani seria o sa arate bine. PS.: la acest capitol o sa va dau un pont, pe langa openingul “Red Doors” (care mi se pare minunat), va recomand ca la final sa nu treceti peste ending, deoarce fiecare episod are cate o melodie diferita :D.

Drept concluzie, din punctul meu de vedere seria este una frumoasa, care din pacate are doar 13 episoade. Nota de pe MAL si anilist m-a descurajat sa ma uit la serie mai devreme (sincer nu inteleg de ce are o nota asa mica, dar na, fiecare cu gusturile lui/ei), dar eu recomand cu mare placere aceasta serie, totusi cu o rugaminte, sa se respecte categoria varstei (18+ violenţă) deoarece, pe langa violenta, povestile din episoade le intrelegi intr-un mod la 12 ani (si de aici posibil sa nu iti placa serie) si altfel la 18+ (posibil sa iti placa serie - cel putin la mine asta s-a aplicat la o serie asemanatoare :D).

Vizionare placuta boys and girls :v
Duminică, 12 iulie 2020
[sters]_5fe8a92d6f273, -exi-, Katoka13, Pete-Burns-4EVER, tatli-1, DenisaHatake, MrADY, Andra2025, d3n1s4-, Axelaxon, Irina-128